Wii U Laden probleem

Help ik heb sinds kort mijn Wii u gehackt met de SSL methode maar iedere keer als ik het home menu wil laden duurt het veel langer dan voor ik Pretendo had weet iemand een oplosing?

kan iemand een oplosing geven bedoel ik

Het spijt me bij voorbaat voor eventuele grammaticale fouten, ik gebruik een online vertaler (deepl.com).
De langere laadtijden van de Wii U met Pretendo geïnstalleerd lijken volledig normaal te zijn en worden veroorzaakt doordat Pretendo sommige bestanden patcht. Het kan ook komen doordat er te veel is geïnstalleerd op de Wii U, of doordat het geheugen van de core leegloopt, maar als dat zo is, had je dat ook moeten merken voordat je je Wii U ging modden.

Ik heb geen hombrew wii u en gebruik de ssl methode maar ik ga proberen de wii u te hacken

Ik weet niet veel over de SSL-methode, maar misschien duurt het langer als de Wii U verbinding maakt met de server en informatie uitwisselt bij het opstarten. Ik kan het echter helemaal mis hebben, dat is slechts mijn gok.
(Opnieuw vertaald met deepl.com)

leuk, hier is de gids voor de Wii U.hack-gids en ook een BACK-UP VAN JE NAND!! https://wiiu.hacks.guide/

1 Like

Thread closed due to lack of response. If still having issues, please make a new thread.